دوشنبه ۱۲ شهریور ۰۳

خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2024-01-03

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

خرید امتیاز رسالت در شهر مشهد استان خراسان رضوی
مقدار امتیاز : 180 میلیون تومان
شهر : مشهد
کارمزد : 2 درصد
تعداد قسط : 50 ماه
نحوه معامله : نقدی
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

در حال حاضر مانند تمامی بانک های دولتی و خصوصی کشور که دارای سرشماره های مخصوصی برای اطلاع رسانی به مشتریان هستند، بانک رسالت نیز سر شماره های مختلفی را برای اطلاع رسانی در خصوص روند ثبت نام وام و یا مشاهده امتیاز وام رسالت قرار داده است. بدیهی است متقاضیان دریافت وام بانک رسالت می توانند در صورت بروز هر گونه مشکلی با شماره تلفن - مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی امداد مشتریان تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایند.
اطلاع رسانی امتیاز وام رسالت جهت ثبت نام و دریافت تسهیلات ممکن است از طریق پیامک اطلاع رسانی شده که معمولا در متن پیامک توضیحاتی درباره مراجعه به سامانه های بانک رسالت از جمله پیشخوان مجازی بانک رسالت یا اینترنت بانک رسالت به منظور اطلاع دقیق از نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت و مشاهده امتیاز متقاضی مطرح می شود.
معمولا نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت بر اساس مدت زمان سپرده گذاری فرد در بانک رسالت انجام می شود. مدت زمان آن بین تا ماه است که در صورتی که متقاضی مبلغ بیشتری را در بانک سپرده گذاری نماید مدت زمان کسب امتیاز به نصف و کمتر می رسد.
پس از ورود به سامانه صفحه ای مانند شکل زیر نمایش داده می شود. در اینجا داوطلبان می توانند پس از ثبت نام در سامانه از طریق گزینه حسابداری مانند شکل زیر به منظور نحوه محاسبه امتیاز وام رسالت خود اقدام نمایند.
مرحله دوم: پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت بر روی گزینه تسهیلات که در منوی سمت راست است کلیک نمایند. پس از انتخاب گزینه تسهیلات چند گزینه برای کاربر نمایش داده می شود. در اینجا متقاضی برای ادامه مراحل بایستی گزینه معرفی وام را انتخاب نماید.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.